1. Εταιρικό Προφίλ
Στην διαδικτυακή σελίδα της ΑLS οι πελάτες μας μπορούν να βρουν ό,τι πληροφορίες χρειάζονται σχετικά με την εταιρεία, τις πτήσεις, τα αεροσκάφη τον τρόπο κράτησης πτήσης ή την υποβολή προσφοράς, συμπληρώνοντας μια συγκεκριμένη ηλεκτρονική φόρμα εύκολα και γρήγορα. Οι πελάτες, μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με το γραφείο υποστήριξης της ALS και να ζητήσουν μια συγκεκριμένη προσφορά ανάλογα με το πού επιθυμούν να πάνε, πώς και πότε. Έμπειροι συνεργάτες της ALS θα σας συμβουλεύσουν και θα σας βοηθήσουν να βρείτε τα κατάλληλα μέσα μεταφοράς, στην καλύτερη δυνατή τιμή.
Όλες οι συναλλαγές και επαφές με την ALS, από την αίτηση προσφοράς έως την κράτηση και πληρωμή πτήσης, μπορούν να γίνουν σε απευθείας σύνδεση.
Τα απαραίτητα έγγραφα συμπληρώνονται και υπογράφονται ηλεκτρονικά, η επιβεβαίωση λαμβάνεται άμεσα όπως και οι κάρτες επιβίβασης ή οποιαδήποτε άλλα απαραίτητα έγγραφα μπορούν να εκτυπωθούν ηλεκτρονικά.
Οι τιμές περιλαμβάνουν όλα τα είδη φόρου, ΦΠΑ ή αεροδρομίων, τα τέλη διακίνησης, την πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, σύμφωνα με τους Κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως και το κόστος πτήσεων.
Οι προσφορές μπορούν να δίδονται και μέσω τηλεφώνου αλλά θα επιβεβαιωθούν αμέσως γραπτώς, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή φαξ.
2. Γενικές Διαδικασίες
Οι πελάτες αναμένεται να επιβεβαιώσουν την αποδοχή τους και γραπτώς, συμπληρώνοντας και υπογράφοντας το ηλεκτρονικό έντυπο που παρέχεται σε αυτούς και μεταφέροντας την πληρωμή τους με τραπεζικό έμβασμα ή πιστωτική κάρτα. Δεν μπορεί να γίνει κράτηση ή αλλαγή πτήσης εκτός εάν έχει παραληφθεί πλήρης πληρωμή.
Οι πτήσεις με ελικόπτερο μπορούν να κρατηθούν έως και σαράντα πέντε (45) λεπτά πριν από την απαιτούμενη αναχώρηση.
Οι πτήσεις με αεροπλάνα μπορούν να κρατηθούν έως και δύο (2) ώρες πριν από την αναχώρηση.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους σε περιόδους high season μια κράτηση πρέπει να γίνει μία ή δύο μέρες νωρίτερα.
Τα κατοικίδια επιτρέπονται σε κάθε πτήση εφόσον μεταφέρονται σε ειδικό κλουβί.
Η ALS εγγυάται την ασφάλεια όλων των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, συναλλαγών και τα προσωπικά δεδομένα των πελατών, οι αριθμοί πιστωτικών καρτών, θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικά και αντιμετωπίζονται με διακριτικότητα από το προσωπικό της ALS.
3. Έλεγχος ασφαλείας των επιβατών
Όλοι οι επιβάτες υπόκεινται σε έλεγχο ταυτότητας και ασφάλειας πριν από την επιβίβαση τους στο αεροσκάφος. Ο έλεγχος μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από το προσωπικό του αερολιμένα είτε από το προσωπικό του αερομεταφορέα. Σε ειδικές περιπτώσεις, όπως τα ελικόπτερα που αναχωρούν από ιδιωτικά ελικοδρόμια, η ταυτότητα και ο έλεγχος ασφαλείας μπορούν να πραγματοποιηθούν από το πλήρωμα πτήσης.
Το αρμόδιο προσωπικό διατηρεί το δικαίωμα να σαρώσει τους επιβάτες ή και τις αποσκευές τους χρησιμοποιώντας ανιχνευτή μετάλλων.
Ο κυβερνήτης διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση σε οποιονδήποτε επιβάτη αρνείται να παρουσιάσει τα κατάλληλα έγγραφα ταυτοποίησης και ταξιδιού ή να αποδεχθεί τους ελέγχους ασφαλείας.
Λάβετε υπόψη ότι όλοι οι σχετικοί περιορισμοί σχετικά με τα όσα μπορούν να μεταφερθούν επί του αεροσκάφους ισχύουν και για πτήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της ALS.
Τα απαγορευμένα ή περιορισμένα αντικείμενα περιλαμβάνουν όπλα, μαχαίρια, ψαλίδια, και υγρά σε μεγάλες ποσότητες (παρ.10).
Σε περίπτωση αμφιβολίας, οι πελάτες μπορούν να συμβουλευτούν το γραφείο υποστήριξης της ALS και να γνωρίζουν με ακρίβεια τι επιτρέπεται να μεταφέρουν είτε στις αποσκευές τους είτε οι ίδιοι.
4. Τιμές και κρατήσεις πτήσης
Οι τιμές όπως και οι κρατήσεις αφορούν συγκεκριμένα αεροσκάφη, συγκεκριμένες πτήσεις και συγκεκριμένα δρομολόγια σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες.
Οι πελάτες θα πρέπει να διευκρινίσουν εάν ενδιαφέρονται να κλείσουν ένα ταξίδι μετ΄επιστροφής και να είναι έτοιμοι να αναγνωρίσουν το κόστος του χρόνου αναμονής του αεροσκάφους και του πληρώματος ή / και του καταλύματος στο ξενοδοχείο για το πλήρωμα, εάν κρίνεται απαραίτητο.
Σε περίπτωση λιγότερου χρόνου αναμονής του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο από ό, τι αρχικά εκτιμήθηκε, δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων.
Άλλες αλλαγές δρομολογίου, όπως καθυστέρηση επιβίβασης ή αλλαγής προορισμού κατά τη διάρκεια της πτήσης, υπόκεινται σε επιπλέον χρεώσεις.
Η πληρωμή πρόσθετων τελών αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν από τη συνέχιση της πτήσης.
Σε περίπτωση μη εμφάνισης επιβατών για προγραμματισμένη πτήση, δεν γίνονται επιστροφές.
Σε τέτοιες περιπτώσεις θα χρειαστεί μια νέα κράτηση.
5. Πολιτική ακύρωσης πτήσης
Πλήρεις επιστροφές χρημάτων αναμένεται μόνο εάν η ακύρωση πραγματοποιείται τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης αναλόγως με την περίπτωση, ενδέχεται να ισχύουν ορισμένες επιβαρύνσεις.
Στην περίπτωση ακύρωσης της πτήσης από την πλευρά του πελάτη σε χρόνο λιγότερο από 48 ώρες από την προγραμματισμένη πτήση μέχρι και 24 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης, θα γίνεται χρέωση του 30% του συμφωνηθέντος ποσού.
Η ακύρωση σε λιγότερο από 24 ώρες από την πλευρά του πελάτη πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης θα γίνεται χρέωση του 80% του συμφωνηθέντος ποσού.
Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν εμφανιστεί στον χώρο αναχώρησης δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων και ο πελάτης θα χρεωθεί το 100% του συμφωνηθέντος ποσού.
Σε περίπτωση που ο αερομεταφορέας ακυρώσει την πτήση, μπορεί να αναμένεται πλήρης επιστροφή χρημάτων χωρίς την εφαρμογή τελών.
Για την ακύρωση πτήσεων ισχύουν οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σε απρόοπτες περιπτώσεις ακύρωσης πτήσης, όπως είναι οι καιρικές συνθήκες ή τεχνικά προβλήματα των αεροσκαφών, θα γίνει πλήρης επιστροφή χρημάτων, εκτός εάν ο πελάτης επιθυμεί να επαναπρογραμματίσει την πτήση.
6. Επιπλέον χρεώσεις πτήσης
Οι πελάτες μπορούν να ρωτήσουν το γραφείο εξυπηρέτησης της ALS μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με όλες τις πιθανές πρόσθετες χρεώσεις, όπως αναμονή αεροσκαφών, διανυκτερεύσεις, πρόσθετο πλήρωμα πτήσης, VIP υπηρεσίες, ειδικές απαιτήσεις γευμάτων.
100€/ώρα αναμονής
150€ /δεύτερου κυβερνήτη στο αεροσκάφος
400€/διανυκτέρευση του αεροσκάφους
7. Όρια βάρους και διαστάσεις αποσκευών πτήσης
Ανάλογα με το είδος και το μέγεθος του αεροσκάφους, ενδέχεται να υπάρχουν συγκεκριμένοι περιορισμοί για το βάρος και τις διαστάσεις των αποσκευών. Οι περιορισμοί αυτοί αφορούν κυρίως πτήσεις με ελικόπτερα.
Οι πελάτες υποχρεώνονται να δώσουν στην ALS τα πλήρη στοιχεία τους (ονόματα, βάρος ανά επιβάτη), βάρος, αριθμό και διαστάσεις των αποσκευών τους πριν από κάθε πτήση και στη συνέχεια να τηρούν αυστηρά τις κατευθυντήριες γραμμές που τους έχουν κοινοποιηθεί.
Οι πελάτες έχουν την υποχρέωση να ενημερώσουν την ALS για οποιαδήποτε αλλαγή προκύψει για τα παραπάνω.
Σε περίπτωση που το βάρος και το μέγεθος των αποσκευών απαιτούν μεγαλύτερο αεροσκάφος λόγο των περιορισμών, ο αερομεταφορέας διατηρεί το δικαίωμα επιπλέον χρεώσεων για την πραγματοποίηση της πτήσης.Επίσης ο αερομεταφορέας διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πραγματοποίηση μίας πτήσης εάν οι αποσκευές είναι υπέρβαρες ή/και υπερμεγέθεις και δεν μπορούν να χωρέσουν στον χώρο αποσκευών του αεροσκάφους με κίνδυνο την ασφάλεια της πτήσης.
Στην περίπτωση που ο αερομεταφορέας χρειαστεί να διαθέσει μεγαλύτερο αεροσκάφος για την πραγματοποίηση της πτήσης λόγω υπέρβασης του βάρους, η εν λόγω πτήση υπόκειται σε επιπλέον χρεώσεις.
8. Αλλαγή Αεροσκάφους
Ο αερομεταφορέας διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής αεροσκάφους.
Σε απρόοπτες περιπτώσεις ο αερομεταφορέας ενδείκνυται να αλλάξει το αεροσκάφος που έχει γίνει η κράτηση . Εάν ο αερομεταφορέας επιθυμεί ή πρέπει να πραγματοποιήσει προγραμματισμένη πτήση με αεροσκάφος μεγαλύτερο από αυτό που είχε αρχικά κρατηθεί, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για τον πελάτη ούτε επιστροφή χρημάτων. Η ALS διασφαλίζει, ωστόσο, ότι ο πελάτης θα ειδοποιηθεί εκ των προτέρων για οποιαδήποτε τέτοια αλλαγή.
Εάν ο αερομεταφορέας πρέπει να πραγματοποιήσει πτήση με αεροσκάφος που είναι μικρότερο από αυτό που είχε αρχικά γίνει η κράτηση τότε ο πελάτης δικαιούται επιστροφή που αντικατοπτρίζει τη διαφορά τιμής μεταξύ των δύο αεροσκαφών. Μια τέτοια υποβάθμιση θα επέλθει εφόσον πρώτα υπάρξει έγκριση του πελάτη. Η ALS διασφαλίζει ότι ο πελάτης θα ειδοποιηθεί αναλόγως και εγγυάται ότι σε περίπτωση που η υποβάθμιση δεν είναι αποδεκτή από αυτόν ή αυτήν, θα εισπραχθεί πλήρης επιστροφή χρημάτων και δεν θα εφαρμοστούν επιπλέον χρεώσεις.
9. Καθυστέρηση πελατών ή και αεροσκαφών
Οι πελάτες αναμένεται να βρίσκονται στο καθορισμένο σημείο αναχώρησης τουλάχιστον 20 λεπτά πριν από την ώρα αναχώρησης . Σε περίπτωση καθυστέρησης των επιβατών που θα επηρεάσει το πρόγραμμα πτήσης αεροσκάφους, η ALS ή και ο αερομεταφορέας θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσουν νέα ώρα αναχώρησης και τελικά να εκτελέσουν την πτήση. Εάν η πτήση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα, θα προσφερθούν εναλλακτικές ημερομηνίες.
Εάν ο πελάτης δεν μπορεί να δεχτεί τα εναλλακτικά δρομολόγια ή / και ημερομηνίες, η πτήση αναμένεται να ακυρωθεί κατόπιν αιτήματος του πελάτη και εφαρμόζεται χρέωση ακύρωσης 80%.
Σε περίπτωση που είναι αποδεκτά τα εναλλακτικά χρονοδιαγράμματα ή και ημερομηνίες, ενδέχεται να προκύψουν και να εφαρμοστούν επιπλέον χρεώσεις.
Σε περίπτωση καθυστέρησης πτήσης με υπαιτιότητα του αερομεταφορέα για τεχνικούς ή άλλους λόγους, η ALS διασφαλίζει ότι θα παρασχεθεί στον πελάτη εναλλακτική λύση, όπως αναβάθμιση ή υποβάθμιση του αεροσκάφους, που θα είναι αποδεκτή από αυτόν και με βάση τους όρους που περιγράφονται στην παραπάνω παράγραφο .
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τις εναλλακτικές λύσεις και να λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων. Εάν ο πελάτης αποδέχεται τις εναλλακτικές λύσεις, δεν θα πρέπει να αναμένεται επιστροφή χρημάτων εκτός από την επιστροφή της διαφοράς τιμής που παρέχεται στην περίπτωση υποβάθμισης του αεροσκάφους (παρ.9).
Ωστόσο, η ALS διασφαλίζει ότι σε όλες τις περιπτώσεις καθυστερήσεων πτήσεων, για τις οποίες είναι υπεύθυνος ο αερομεταφορέας, ο πελάτης θα λάβει επαρκή αποζημίωση αναφορικά με τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες και την τροφοδοσία.
Εάν μια πτήση αναχωρήσει και ο πελάτης επιθυμεί είτε να ακυρώσει την πτήση είτε να επιστρέψει πίσω, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων.
10. Απαγορευμένα Υλικά και Αντικείμενα
Λάβετε σοβαρά υπόψη την απαγόρευση μεταφοράς των παρακάτω υλών και ουσιών, που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία σας και την ασφάλεια των πτήσεων. Eλέγξτε τον παρακάτω σύνδεσμο πριν την πτήση σας: